Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Samme Overal - WaarBenJij.nu Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Langkawi

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

08 Maart 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

hey,

Zondagavond waren we na een vlucht van 12 uren op het vliegveld van Kuala Lumpur. Hier hebben een nachtje in het airport hotel geslapen. De volgende ochtend zijn we in een uurtje naar Langkawi gevlogen.Om 10 uur sochtends lagen we al bij het zwembad/strand van het hotel Francipani. Heerlijk genieten van de warmte en rust.

Dinsdag hadden we zo'n zelfde strand/zwembad dag en woensdag hebben we een scooter gehuurd. We hebben bijna het eiland rond gereden en een kijkje genomen bij de bekenste waterval van Langkawi, waar je ook ik kan zwemmen. We zijn ook nog met de gondel naar het hoogste punt geweest waar Samme onderweg een slang tegen kwam. sAvonds uiteten geweest bij de Italiaan/Mexicaan na een dikke plensbui regende het daar letterlijk in de keuken. Wat een hoop water in korte tijd, van deze regen hebben we vanmorgen nog steeds wat last. We hopen dat het vanmiddag op klaart zodat we nog 1 1/2 dag van de zon kunnen genieten.

Morgenavond vliegen we met 1 overstap naar Amsterdam waar we om 7uur in de ochtend zullen landen. We hopen de boot van half 1 naar het eiland te kunnen nemen.

Het was een reis waar we nog lang over zullen na praten, het was echt een belevenis.

Groetjes Samme en Anke

• 08 Maart 2012 - 07:25

Dirk-Yde:

Tsjonge jonge, lekker hear yn it sintsje! :) De waarme klean kin aanst wol wer oan at jimme wer werom binne.

Tige tank foar alle ferhalen. No noch mar efkes genietsje!

Groetnis DYS

• 08 Maart 2012 - 08:52

Menno En Paulien:

Ha hallo,

Leuke foto's van langkawi....
    Wij zijn inmiddels alweer 2 dagen thuis....moe joh...jemig van die reis. We kunnen de hele dag wel slapen!

Zijn nu met de foto's bezig om daar een mooi boek van te maken!

Geniet nog van de laatste dagen he?

Groetjes de goeide 020'ers hahah

• 08 Maart 2012 - 09:58

Suzanne:

Leuke foto's weer!! Jullie zijn al lekker bruin! Nog even lkkr genieten en een goede terug vlucht!!

Liefs

• 08 Maart 2012 - 12:46

Margriet:

Hey, wat een leuke verhalen allemaal. Jammer dat er nu een eind aan gaat komen! Wat is de tijd voorbij gevlogen zeg! Geniet nog maar even en straks de warme kleren maar weer aan! Groetjes!

• 08 Maart 2012 - 15:51

Imke:

Hjir 'dy oare' wer efkes.. Moai kleurke krigen yntusken, sjocht der hearlik út! Toch moai dat jim it sa byhoden hawwe, ek al soe it earst net. Fêst oant gau!

• 08 Maart 2012 - 17:38

Klaas En Baukje:

"Lief klein aapje". Mar we binne blij dat dy twa grutte apen dizze kant hast wer út komme . Wat in pracht fakânsje. In goeie weromreis , al duorret it noch efkes foardat we elkoar wer treffe.
    Dikke tút fan ús

• 08 Maart 2012 - 18:20

Wilma:

Dat sjocht der bêst út, lekker relaxe op sa'n bounty eilân!

Goede weromreis en oant sjen!

• 08 Maart 2012 - 20:21

Marten:

Ha Samme en Anke,

It sit der wer op dus...
    In goeie weromreis tawinske, en leuk dat jimme ús wat op de hichte halde ha.

Graach oare kear de foto's rjochtop nimme, sadat ik myn beeldskerm net hoef te draaien ;-)
    Mooie foto's, sjocht der allegear mar mooi út.

We hjere fest wol wer ris, en dan borrele we...
    Oars komme wy wol werris op jimme feest eilan.

Fette laters.

Groetnis,
    Marten

• 08 Maart 2012 - 22:07

Hanny:

Ooh, heerlijk in de relax stand!! Nog even van de laatste stuiptrekkingen genieten en dan t vliegtuig weer in! We hebben hier wisselend voorjaar en herfst, hoop dat jullie een goede terugreis zullen hebben!

Liefs Han

• 09 Maart 2012 - 08:16

Hilde En Marit:

HoiHoi,
    Wat ziet het er mooi uit daar en volgens mij was het top voor jullie! Benieuwd naar alle foto's en verhalen.

PS leuke hoed Anke en laat maar weten wanneer je naar Drenthe komt!

• 09 Maart 2012 - 11:45

Annemiek:

Héhey!
    Wauw, ziet er weer goed uit! Jullie hebben een hoop mooie indrukken opgedaan de afgelopen weken. Ik ga nu op naar de sneeuw. Fasten your seatbelts, een goede terugvlucht toegewenst!!
    Tot snel, Groet Annemiek