Avontuur Nieuw Zeeland alweer afgelopen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu Avontuur Nieuw Zeeland alweer afgelopen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Avontuur Nieuw Zeeland alweer afgelopen

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

03 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hey.

Het rondreizen door Nieuw Zeeland zit er alweer op. Morgen vliegen we om 10 uur via Auckland naar Kuala Lumpur, daar hebben we een overnachting in het airport hotel. Maandagochtend vliegen we in een uurtje naar het tropische eiland Langkawi.

Het weer was de laatste dagen iets minder dan we gewend waren. Tijdens de excursie in Dunedin regende het, maar we hebben de pinguins,albatrossen en zeeleeuwen gezien. De volgende ochtend zijn we in 5 uurtjes naar Akaroa gereden, waar we in een super de luxe B&B met olijfgaard mochten overnachten. We werden ontvangen met een olijven(olie) proeverij. Savonds zijn we nog uiteten geweest met de ned. Stelletjes die we steeds kruisden.
Akaroa is niet super groot dus we moesten nog eenactiviteit voor die dag bedenken, het is paardrijden geworden. Dat was wel even wennen voor Samme en ook nog wel zonder bit sturen. Maar het ging hartstikke goed, we zijn tussen smalle paadjes naar het hoogste punt gereden waar we een prachtig uitzicht hadden.

Vandaag zijn we in Christchurch, de aardbeving van vorig jaar is nog goed te zien. Een winkelstraat is nu opgevuld met zeecontainers waar de winkels zich in bevinden.

Vanaf maandag relaxen we nog 5 dagen op Langkawi en dan zien we jullie weer in Nederland.

Bedankt voor alle leuke reacties tijdens onze reis in NZ!!!

Groetjes Samme en Anke

• 03 Maart 2012 - 09:57

Suzanne:

Hey Anke en Samme! Jeetje zit het er al weer bijna op, wat is dat snel gegaan, voor jullie helemaal denk ik? Nog even lekker genieten op Langkawi & tot snel!
    Liefs

• 03 Maart 2012 - 16:53

Klaas En Baukje:

earst efkes reizigje en dan alles lekker yn je delsakje litte, al dy ervaringen
    en yndrukken. Geniet der noch mar efkes fan. Tút fan thús.

• 03 Maart 2012 - 17:41

Hilde:

Lekker uitrusten dan maar van het rondreizen! En lekker genieten van het tropisch eiland!
    Liefs uit Exloo

• 03 Maart 2012 - 20:02

Wilma:

Wêr bin de foto's?? Ik hie Samme graach op it hynder sjoen ;-).

Noch mar lekker genietsje en relaxe op Langkawi!

Groetnis Wilma

• 04 Maart 2012 - 08:41

Corné En Marian:

Hai, neem het er nog maar even van.
    Liefs van ons

• 04 Maart 2012 - 10:00

Dirk-Yde:

No noch mar efkes útblaze op it bounty-eilân! Mar idd, wêr binne de foto's? Samme op in hynder, dat soe ik net misse wolle...! :)

Noch in protte wille en genietsje derfan de lêste dagen!

Groetnis DYS

• 04 Maart 2012 - 13:28

Marten:

Nou goeie..

Samme hat syn touma's fan hynders by de fam. Sjaarda dus wol aardich oerlibbe!!!

Noflike leste wieke tawinske, en bedankt dat jimme ús op de hichte halde ha.

We drinke der binnenkoart wer in pear.

Groetnis,
    Marten

• 06 Maart 2012 - 07:13

Corné En Marian:

We zouden het leuk vinden als Samme hier ook eens een demonstratie geeft hoe je op een paard stapt.
    Nu even lekker bijkomen en nog een beetje bijkleuren.
    Groetjes Corné en Marian

• 06 Maart 2012 - 07:44

Reinesta:

Ik liep wat achter... maar heb het eens even allemaal gelezen en het ziet er leuk leuk leuk uit! Leuke foto's ook, maar zo te zien dus toch behoorlijk anders dan Australië!
    Nog even genieten en tot hier.
    Groeten Reinesta

• 06 Maart 2012 - 08:52

Joost En Marcella:

Nou dat wordt een avondllang hele mooie foto's kijken in September.
    Nog even lekker genieten gr.

• 06 Maart 2012 - 14:39

Chris&Hetty:

Zo wat vliegt de tijd hè!
    Ik zie dat jullie een hele leuke tijd hebben en echt super leuke dingen hebben gedaan. Chris en ik zijn nu net 3 weken begonnen met stage dus hadde we nog niet een berichtje geplaatst. Maar we hebben jullie wel gevolgt hoor :p

Nou geniet er nog maar even van de laatste paar dagen. En tot op Terschelling!

Groetjes

• 07 Maart 2012 - 15:36

H.hoogland:

nu nog even diep adem halen en dan weer in het gareel lopen maar wat geweest is kan men jullie niet meer afnemen goede reis naar huis tot gauw opa H.

• 08 Maart 2012 - 15:50

Imke:

Haaa dêr binne se! Hie al hiel wat heard en wie al nijskierrich nei de foto's wurden. Foaral moai idd dy mei de 2 'kontsjes'. En prachtich dêr boppe op mei de hynders en it útsicht!