Eerste week - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

19 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,

De eerste week vakantie is alweer voorbij en daarmee verlaten we ook het noorder eiland. Vanmiddag gaan we met de boot naar het zuider eiland en is onze eerste bestemming Nelson.

De eerste plaats op het noorder eiland was Auckland, hier hebben we een kijkje genomen op de sky tower, een bus rondrit gemaakt en de stad ter voet verkend.
Vervolgens zijn we 3 dagen in de omgeving van de Bay of Islands gebleven waar we een berg hebben beklommen door de rimboe en we hebben met dolfijnen gezwommen wat echt super was, ze gaan gewoon een meter van je af je voorbij.
Hierna zijn we in 6 uren rijden naar Waitomo gegaan, waar we sliepen in B&B met hot tube en zwembad. De volgende dag hebben we een 4 uurse excursie gemaakt door grotten met gloeiwormen aan het plafond, het was nog best pittig al klauterend en zwemmend door koud water te gaan. sMiddags zijn we naar Rotorua gereden, een stad waar het nogal stinkt naar zwavel. De volgende dag zijn we naar een park geweest met kleurende zwavelmeren en geysers. Vervolgens zijn we doorgereden naar Taupo waar we onderweg nog een kijkje hebben genomen bij de Huka waterval. Gisteren zijn we naar Wellington gereden waar we in een hotel verblijven midden in het centrum, dat was dus ook even zoeken.

We gaan nu richting het zuider eiland waar we jullie de volgende keer meer over gaan vertellen.

Groetjes Samme & Anke

• 18 Februari 2012 - 20:31

Eline En Jeroen:

Hey daar!
    Dat klinkt allemaal super wat jullie beleven! Vooral met die dolfijnen, echt gaaf! Nog heel veel plezier daar!

• 18 Februari 2012 - 21:36

Wietske&andré:

Wat leuk! Weer even een berichtje uit Nieuw Zeeland. Jullie vermaken je prima zo te horen en te zien!! Lekker genieten!
    Tot horens

• 18 Februari 2012 - 22:13

Hanny En Kees Jan:

NO DIVING?!! Hhaha, have fun! Leuk jullie verhalen en foto's, xxxhan

• 18 Februari 2012 - 22:25

Pieter :

haha snelle jelle, jim ha de vaart er maar yn. hoop snel weer wat te lezen (en een paar pics natuurlijk).
    veel succes straks op e boot, is jim net fremt wol.

mzzl

• 19 Februari 2012 - 07:51

Tom,Hilde,Marit&?:

Leuk om jullie verslag weer te lezen. Samme dacht zeker dat de hottub erg diep was :) !We wachten met smart op de volgende verslagen en foto's!

• 19 Februari 2012 - 08:29

Corné En Marian:

Hai eerste week alweer voorbij en een hoop al gezien. We blijven jullie volgen. Geniet ze.
    Groetjes

• 19 Februari 2012 - 09:13

Dirk-Yde:

Ha goeie!

Jim ha de gong de knap yn! Bin ek súver jaloers at ik jimme dêr yn'e simmerklean op'e foto stean sjoch. Lekker man!

Noch in protte wille op it Súder-eilan en ferjit de Ferburger yn Queenstown net! Lekker ite... ;)

Groetnis DYS

• 19 Februari 2012 - 11:07

Klaas En Baukje:

Wat in soad kilometers, akties en yndrukken. Dêrfoar mat je jong wêze.
    Geniet der fan. Tút fan thús

• 19 Februari 2012 - 13:06

Wilma S:

Hoi!

Sjocht der allegearre wer bêst út op de foto's. En swommen mei dolfijnen, super erfaring tink!? No mar fjirder op de súder eilân. Bin benijd nei it folgende ferhaal. Have fun!

Gr Wilma

• 19 Februari 2012 - 13:55

Suzanne:

Hey! Leuk weer wat van jullie te horen!! Gaaf zeg!! Met dolfijnen zwemmen! Gaat ook snel, alweer een week om... Lekker genieten en tot het volgende verhaal ;) X Suzanne P.s leuke foto's!!

• 19 Februari 2012 - 16:09

Pake En Beppe:

Bern wat fine wy it moai dat wy jim sa efkes sjen kinne. We bin wol in bytsje ûnwennich . Mar goed geniete
    tút fan pake en beppe
    Hoi protters, alle wille!!!

• 21 Februari 2012 - 17:40

Syb En Wimke:

Ha wereld reisigers,

Sa te sjin he jim it best nei it sin. Geniet der mar lekker fan.

Groeten Syb en Wimke