Te Anau, Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu Te Anau, Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Te Anau, Dunedin

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

29 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hey familie, vrienden en kenissen,

Na het bungyjumpen van Samme zijn we doorgereisd naar Te Anau. Waar we de eerste middag bij een meer hebben liggen zonnen.
De volgende dag hadden we een excursie naar de Milford Sounds. 2 van de 3 dagen regent het daar, wij hadden mazzel het was schitterend weer. Echt super mooi om vanuit een boot langs die reusachtige Fjorden en watervallen te varen. Dit was wel een van de mooiste belevenissen tijdens onze reis in Nieuw Zeeland.

Dinsdag zijn we naar Dunedin gereden waar we de stad per voet hebben verkend. Bij het inchecken van onze accommodatie vertelde de eigenaresse dat er bij de Allons Beach vaak zeeleeuwen waren te zien. Wij gingen natuurlijk op onderzoek uit, we waren de overgang nog niet over en zagen er al een aantal liggen. Mooi om te zien van zo dicht bij.

Vanmiddag/vanavond hebben we een excursie waarbij we Pinguins, albatrossen en zeeleeuwen gaan spotten.

Morgen reizen we door naar het schiereiland van Christchurch, Akaroa.

Groetjes Samme en Anke

• 29 Februari 2012 - 06:18

Hilde En Marit:

Net met Marit jullie foto's bekeken en ze herkende jullie direct!!!Ook de zeeleeuwen vond ze erg mooi!!g

• 29 Februari 2012 - 08:52

Klaas En Baukje:

Jim komme hast eagen te koart dêre.
    Mar de ein fan elke reis is it paad werom. En rekkenje mar dat wy wer nei jim útsjogge. Tút fan thús

• 29 Februari 2012 - 09:54

Imke:

Haha, hoe langer fuort hoe gekker op'e foto.. Bin benijd hoe jim de kommende kear, dizze foto's oertreffe sille! :) Protte wille, imke

• 29 Februari 2012 - 10:35

Corné En Marian:

Elke ochtend eerst kijken of jullie weer wat geschreven hebben. De foto's vertellen ons dat jullie het nog goed naar de zin hebben.
    Bobby en Vivienne hebben vanmorgen meezitten kijken naar de foto's. Wanneer komt Anke weer thuis?, Want die doet altijd leuke dingen met ons was hun reactie.
    Liefs van ons allemaal.

• 29 Februari 2012 - 12:58

Opa.H.:

groeten van ons het gaat alles nog naar wens en loopt alles nog volgens plan zo te zien op foto,s denk ik van wel .doei tot de volgende aflevering
    H.

• 29 Februari 2012 - 18:02

Wilma:

Alwer in update, leuk dat jim ús sa op 'e hichte hâlde! Eltse kear wer leuk om te lêsen wat jim útspookt ha. Sjocht d'r wer prima út! Jim kin ek sa as model oan de slach ;-). Oant de folgende kear!

• 29 Februari 2012 - 18:29

Joost En Marcella:

Hai hier zijn we dan volgens ons gaat het met jullie heerlijk. Je kan zien dat jullie er van genieten.Nog bedankt voor de felicitatie sms voor Marcella.
    Nog veel plezier gr

• 29 Februari 2012 - 20:21

Hanny:

Super,hahaha!! Jeetje, wat een topreis! xxhan

• 02 Maart 2012 - 10:27

Erwin En Petra:

He...Samme en Anke

Wat zullen jullie genieten.....mooie plaatsjes man.
    Horen graag hoe de reis uiteindelijk is bevallen.

groetjes buurtjes Easterein

• 02 Maart 2012 - 18:30

Wimke En Syb:

hey samme en anke.

hoe is het daar?
    wat mooie foto s hebben jullie gemaakt, prachtig.
    geniet er nog maar even van.
    tot snel.

x wimke en syb