West kust Zuider Eiland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu West kust Zuider Eiland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

West kust Zuider Eiland

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

25 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hello,

Het is nog maar een paar dagen geleden dat we ons vorige reisverslag hebben geplaatst,maar we beleven zoveel dingen in korte tijd dat het weer tijd is voor een update.

Afgelopen donderdag waren we in het dorpje bij de Fox Glacier. Die middag hadden we een excursie op de Glacier maar omdat het zo regende en mistig was hebben we deze verplaatst naar vrijdagmorgen. Die middag toch maar even een rondje langs een meer gelopen en een kijkje genomen aan de west kust. s'Avonds uiteten geweest met de andere twee nederlandse stelletjes die we regelmatig kruisen.
De volgende morgen was het gelukkig droog en hebben we de excursie gemaakt op de Fox Glacier.
sMiddags zijn we in 5 uurtjes naar Queenstown gereden, onderweg zijn we door prachtige landschappen gereden. Na deze rit was het erg fijn om in een vijf sterren hotel neer te strijken.

Vandaag in Queenstown laat Samme nu even van zich horen, dag mensen wat heb ik een adreline kick gekregen. Damm ik ben van een hoogte van 43 meter gesprongen en heb net niet het water geraakt.. Als je dan die stap moet zetten en je dondert letterlijk als een meelzak naar onder, dan gaat er wel zo'n vreemd gevoel door je heen.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Later die dag wouden we het alleen maar hoger op zoeken daarom zijn we met de gondel naar boven gegaan. Prachtige skyline van Queenstown vast gelegd.

Morgen gaan we verder naar het zuiden en zijn we 2 nachten in Te Anau.

Liefs Samme en Anke

• 25 Februari 2012 - 09:44

Annemiek Leyenaar :

Heé Samme & Anke,
    Wat een mooie belevenissen tot nu toe! Hopelijk komen jullie ook nog langs Lake Wanaka. Al wezen paardrijden in Queenstown samen;)? Glenorchy is daar perfecte spot voor.
    Geniet er volop van!
    Groetnis Annemiek

• 25 Februari 2012 - 10:10

Suzanne:

Mooie plaatjes hoor!! Weer een heel ander landschap! Leuk omzoveel te zien en meetemaken zeg! En Anke wilde niet springen..? Liefs

• 25 Februari 2012 - 12:13

Anny Sjaarda:

He jongelui,
    Fan Wilma mast ik dit toch wol even leze en sjen. Mar wat leuk dat jim dit doche, en wat beleve jim dan een soad. leuke ferhalen om te lezen en mooie foto's om sjen. Genietsje der goed fan. Noch in mooie tiid der.
    Groetnis Yde en Anny

• 25 Februari 2012 - 15:16

Corné En Marian:

Fijn weer iets van jullie te lezen en dat jullie het zo leuk hebben. Jullie hebben een lekker vakantie kleurtje en wat een mooie foto's.
    Liefs van ons.

• 25 Februari 2012 - 17:23

Wilma S:

Wat in fantastisch moaie foto's fan de prachtige natoer dêr! Bin echt jaloers.... Bliuw lekker genietsjen!

Groeten fanút Easterein

• 25 Februari 2012 - 17:43

Hilde En Co:

Wow jullie gaan echt van het ene uiterste landschap naar het andere. Prachtig zeg!!!!

• 25 Februari 2012 - 18:21

Wietske&andré:

Prachtig! Mooie foto's. Je kan echt zien dat jullie genieten!! Groetjes van ons

• 25 Februari 2012 - 19:03

Klaas En Baukje:

It binne plaatsjes. Mar wy fine jim tegearre ek IN PLAATSJE !!!

• 25 Februari 2012 - 21:33

Opa:

veel plezier opa

• 27 Februari 2012 - 16:31

Marten:

Yo levensgenieters,

Sa te lezen fermeitsje jimme prima, en hoe we der net oer yn te sitten dat de ferveling ta slaat....

Mooi om te lezen dat Samme ek wolris in Whaaaaaaaaaaaa!!! moment hat, haha....
    De grutte kerel is dus ek wolris in liets bietsje in skietlak ;-)

Jimme meitsje de trochtocht noch mar folle wille (wer ik totaal net oer yn sit)...
    In goeie voortzetting soe ik sitte en op nei it folgende ferhaal, hartstikke super.

Groetnis,
    Marten

• 27 Februari 2012 - 18:58

Dirk-Yde:

Hey Sambo en Anke,

Wat in prachtige foto's! Geweldich om te sjen dat jimme it sa nei jimme nocht ha.

Meitsje der noch in moaie tiid fan! Bin benijd nei't it folgende ferhaal en de foto's fansels...

Groetnis DYS

• 27 Februari 2012 - 19:52

Hanny:

Hey Sam en Anke,
    Wat een leuk verhaal weer en superfoto's!! Grandioos wat een reis, geniet dr maar lekker van en ik ben benieuwd naar jullie vervolg avonturen!! Wij zijn nu in Brixen, vandaag lekker geskied!
    xxhan

• 03 Maart 2012 - 08:39

Menno:

Mis in het verhaal van Fox Glacier nog iets over een auto en dacht iets van stenen :-)

Goede reis terug naar KUL en heel veel plezier op het bounty strand!

We keep in touch.

X 020