Laatste week Zuid Afrika - Reisverslag uit Landerum, Nederland van Samme Overal - WaarBenJij.nu Laatste week Zuid Afrika - Reisverslag uit Landerum, Nederland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Laatste week Zuid Afrika

Door: Samme en Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

12 Februari 2014 | Nederland, Landerum

Haihai,

Gisteren zijn we thuis gekomen van onze mooie rondreis door Zuid Afrika. De vorige keer dan we een berichtje hebben geplaatst op deze site waren we in Oudtshoorn, we hadden toen nog een week voor de boeg. De avonturen van deze laatste week willen we graag nog met jullie delen.

Vanuit Oudtshoorn zijn we naar Heidelberg gegaan waar we bij een schapenboer hebben overnacht. s'Ochtends zijn we vroeg opgestaan en hebben we de boer geholpen met zijn vee. Een leuke ervaring om achterin de pickup mee te gaan over een prachtig landschap.
s'Middags zijn we richting Stellenbosch gereden, hier hebben we meegedaan aan 3 verschillende wijnproeverijen en zijn we door de wijngaarden gefietst.

De laatste dagen hebben we in Kaapstad doorgebracht, een mooie stad waar veel te doen is. Om meteen goed te beginnen hebben we de eerste dag in 2 1/4 uur de Tafelberg beklommen, alleen was het erg jammer dat 10 minuten voordat wij boven waren het helemaal dicht trok. Een mooi uitzicht zat er voor ons dus helaas niet in.
Verder zijn we met de stadsbus door Kaapstad gereden om de stad van binnen goed te kunnen bekijken en hebben we nog een bezoekje gebracht aan een Township. Daarnaast zijn we op excursie geweest naar Robben eiland en tussendoor hebben we lekker gerelaxt op het strand.

De drie weken vakantie zijn voorbij gevlogen. We hebben het erg leuk gevonden in Zuid Afrika en zijn blij dat we al 3 van die mooie reizen hebben mogen maken. Voor Samme staat Zuid Afrika op nummer 1, dat zegt denk ik al genoeg.
Wie weet komen we weer een keertje terug op deze site, voor de mensen die hebben gereageerd, heel erg bedankt, het is leuk om jullie reacties daar te lezen.

Liefs Samme en Anke

• 15 Februari 2014 - 14:49

Annemiek Leijenaar:

Hi Samme & Anke,
    Ook in de laatste week hebben jullie nog een aantal mooie avonturen ondernomen! Leuk om te lezen. Julllie zijn ook lekker bijgekleurd zo te zien;)
    Tot gauw op Terschelling of in Amsterdam! Gr. Annemiek

• 03 Januari 2015 - 10:16

Esther Stolte:

Hoi Samme,

Omdat de bakker in Scharnegoutum gaat stoppen organiseren we een afscheidscadeau met zoveel mogelijk mensen die daar hebben gewerkt. Vandaar dit bericht. Het plan is dat iedereen die het leuk vindt om mee te doen een A4 met een herinnering/verhaaltje en misschien foto's/plaatjes maakt en dat we daar een boek van maken voor Dick en Riekje. Ik probeer je op deze manier te bereiken, omdat ik verder ook geen gegevens van jou heb. Graag hoor ik of je mee wilt doen, dan stuur ik je het adres waar je het A4'tje naartoe kunt sturen per post.

Groetjes Esther Stolte
    essieboyy@hotmail.com