Hongkong - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Samme Overal - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Anke&Samme

Blijf op de hoogte en volg Samme

23 Februari 2013 | Vietnam, Hanoi

Donderdag zijn we s' ochtends vroeg geland in Hongkong.
Na een uurtje slapen zijn we de stad gaan verkennen. We zijn me de boot naar Hongkong Island gevaren waar we een bustour hebben gemaakt. Onderweg zijn gestopt om met de tram naar The Peak te gegaan, de Top van Hongkong. Zodat we de hele stad in 1 adem konden bekijken wat een hoogtes op de vierkantemeters prachtig!!!

Op dag twee hebben we onze spullen weer gepakt en zijn we met de metro naar Lantau gereisd. Hier hebben we de grootste Buddha van de wereld gezien, het beklimmen van de trap was echt de moeite waard.

Eind van de middag zijn we nar Hanoi (Vietnam) gevlogen. Op het vliegveld werden we opgehaald door een taxi, toen kwamen we er al snel achter dat het niet verstandig is om hier zelf auto te rijden. Links en rechts wordt je ingehaald en dan nog alle brommertjes die onderweg tegen komt, soms met het hele gezin of een bloemenmarkt er op.
s'Avonds hebben we meteen de avondmarkt bezocht, waar je over de mensen heen kan lopen, zo druk.

Vandaag gaan we de stad verder verkennen en morgen gaan we voor twee dagen naar Halong Bay.

• 23 Februari 2013 - 08:07

Corné En Marian:

Wat een bijzondere ervaring, geniet er van en lekker veel foto,s maken. We blijven jullie volgen. Liefs van ons.

• 23 Februari 2013 - 17:54

Klaas & Baukje:

Boe boe wat in grutte Boeda. It football je giet hjoed net troch yfm de froast. Wy sitte no by de tafel en reizgje as moai mei jim mei. Wat wer in yndrukken in dit part fan de wereld. Geniet er mar fan. Dikke knuffel fan us

• 23 Februari 2013 - 19:51

Dirk-Yde:

Sambo en Anke,

Wer moai om te lêzen en te sjen! Genietsje der fan!

Groetnis Dirk-Yde

• 23 Februari 2013 - 20:50

Syb En Wimke:

ha samme en anke.

fyne fakansje en mar lekker genietsje fan alles.
    leuk om sa op e hichte te bliuwen.
    moaie foto's.

leafs syb, wimke, Brent & Lotte.

• 24 Februari 2013 - 10:57

Hanny:

Hoi Sam en Anke,
    Wauw,wat een goed begin van jullie reis! Prachtig en wat ben jij een klein jonkje bij die grote Budha:-)
    Veel plezier,
    Xxhan

• 24 Februari 2013 - 15:25

Dukke:

hoi samme en anke.

wat fijn om zo met jullie, mee te reizen, ook mooie foto,s, hoe is het eten daar, staat er ook hond op het menu.
    lekker genieten luitjes
    groetjes nico en dukke

• 24 Februari 2013 - 17:58

Annemiek:

Hey Anke & Samme,

Leuk verhaal, geniet van alle indrukken! Veel plezier in Halong Bay en daarna in Sapa:)!

Groet, Annemiek

• 25 Februari 2013 - 19:07

Dukke:

Wat fijn dat jullie zo genieten! Groet Teun en Dukke.

• 27 Februari 2013 - 16:00

Hilde:

Wat een stad zeg, we wachten al weer af op jullie volgende verhaal en mooie foto's. Is ANke al gewend aan het eten of inmiddels enkele kilo's lichter door gedwongen dieet?
    Groetjes Hilde en Tom, Marit en Jort

• 27 Februari 2013 - 23:00

Alie.:

Hoi Samme en Anke.
    Fijne vakantie en ik blijf jullie volgen.