Verrassend Vietnam!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Samme Overal - WaarBenJij.nu Verrassend Vietnam!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Verrassend Vietnam!!

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

19 Februari 2013 | Vietnam, Hanoi

Hallo allemaal,

Na onze avontuurlijke reis Nieuw Zeeland van vorig jaar hebben we de smaak goed te pakken. Komende week gaan we weer een rondreis maken van 3 weken.

Hongkong
Woensdag vliegen we naar Hongkong, één van de hoogte punten die we daar willen gaan bekijken is de grootste Boeddha van de wereld.
Vietnam
Na 2 dagen Hongkong vliegen we door naar Vietnam. De eerste week verblijven we in Hanoi, hiervanuit gaan we naar de Halong Bay waar we 2 dagen een cruise gaan maken op een Chinese Jonk. Ook gaan we naar Sapa, waar we met een gids een driedaagse trek maken door rijstvelden en ongerepte natuur naar kleurrijke bergstammen.
Vanuit Hanoi vliegen we naar Hoi An de stad van kleurrijke lampions en kleermakerbedrijfjes. In Hoi An hebben we nog niets gepland, we kunnen de stad gaan verkennen met zijn sfeervolle straatjes of lekker gaan luieren op het strand.
Na Hoi An vliegen we naar Ho Chi minh City, deze stad is bekend door de Vietnamoorlog. We hebben hier ook een excursie naar de Cu Chi tunnels, in de tunnels is een stelsel van gangen waar de Viet Cong tijdens de oorlog in opereerden.
Vervolgens gaan we naar Mekong; een bonte verzameling van drijvende markten en fruitplantages. Hier gaan met een motorbootje of kano de markt taferelen op het water meemaken en gaan we het gebied per fiets verkennen.

Na 2 1/2 week rondreizen gaan we de laatste 3 dagen naar Phu Quoc; zandstranden met wuivende palmen waar we in een hangmat kunnen nagenieten.

Willen jullie onze hele reis nalezen, ga dan naar http://www.vietnamonline.nl/rondreis-vietnam-noord-zuid.htm

Tijdens onze reis houden we jullie graag op de hoogte van onze belevenissen via deze site.

• 19 Februari 2013 - 14:48

Wilma Sjaarda:

Hé Samme en Anke,

Dat liket mar wer in droomreis te wurden! Ik gean jim fansels wer folgjen. Folle plesier!

Groetnis Wilma

• 19 Februari 2013 - 14:56

Lambregts:

wow dit ziet er echt geweldig uit zeg!!!!geniet er van samen!!!mocht je een klein lampionetje tegen komen vindt marit dat vast een mooi souvenir voor op haar kamer :)

• 19 Februari 2013 - 14:56

Samme Overal:

Heyhey,

We gaan zo met de boot kan onze reis weer beginnen.

Leuk dat jim us volgje, ek de niet friezen;) reactie is altijd leuk om te lezen in de rimboe.

Liefs Anke en Samme

• 19 Februari 2013 - 15:42

Wietske:

Veel plezier met jullie reis. Lekker genieten saampjes. Zo te lezen al een aantal leuke tripjes in het vooruitzicht altijd goed! Liefs van ons

• 19 Februari 2013 - 21:16

Suzanne:

Hey!

Klinkt goed allemaal! Ik ga jullie weer volgen! Leuk,leuk! Heel veel plezier! Lekker genieten samen! En een goede vlucht voor morgen!

Liefs, suus

• 22 Februari 2013 - 09:43

Imkw:

Hey,

Dit is in 'wol aardich' programma hi.. Foaral derop út en de riisfjilden yn, machtich! Tichte skuon oan en blierepleisters mei, altyd handich. (hie sels op san tripke iepen skuon oan, ollee)

Protte wille en net nedich om te sizzen mar toch: genietsje derfan!

Imke