Halverwege - Reisverslag uit Landerum, Nederland van Samme Overal - WaarBenJij.nu Halverwege - Reisverslag uit Landerum, Nederland van Samme Overal - WaarBenJij.nu

Halverwege

Door: Samme & Anke

Blijf op de hoogte en volg Samme

04 Februari 2014 | Nederland, Landerum

Hallo

Daar zijn we weer, de tijd vliegt hier voorbij en wat een heerlijk weer is het hier. De vorige keer hebben we jullie tot St. lucia op de hoogte gehouden, hieronder volgt de 2e week van Zuid Afrika.

St.Lucia staat bekend om de vele Hippo's, deze hebben wij tijdens een bootsafari in grote aantallen gezien. Ook zijn we weer meegeweest met een Jeepsafari naar het Huwluhuwlu National park. Hier waren we getuigen van een aantal leeuwen die de jacht openden op een 3 tal zebra's. De zebra's hebben het dit keer overleefd.
Vanuit St. Lucia zijn we richting Uhmlanga gereden een plaatsje voor Durban waar we volgende dag een binnenlandse vlucht hebben gepakt naar Port Elizabeth.
In Port Elizabeth hebben we onze huurauto weer opgepikt en zijn we naar Addo gereden. In Addo hebben we een bezoek gebracht aan het Elephant National Park. Waar we een olifantje van 2 weken oud hebben gezien. In Addo zijn we ook wezen Kayaken, 3 uren over de rivier dobberen met alleen maar vogelgeluiden, daarnaast hebben we ook de visarend vol in actie gezien.
De volgende bestemming was Knysna, de hoofdstad van de tuinroute. Natuurlijk hebben we hier ook weer een Nationaal park bezocht waar we twee wandelingen hebben gemaakt, eentje naar de hangbruggen en de ander naar een waterval.
Op dit moment zijn we in Oudshoorn waar we gisteren naar een struisvogel boerderij zijn geweest. Hier heeft Anke op een struisvogel gereden en hebben we een rondleiding gekregen langs de grote eieren, kuikens en uitleg over de vogel zelf.

We zijn begonnen aan onze laatste week, jammer dat het zo snel gaat maar we kijken erg naar Kaapstad uit omdat we daar al veel mooie dingen over gehoord hebben.

Tot de volgende keer.

Liefs Samme en Anke

• 04 Februari 2014 - 08:40

Tom, Hilde, Marit En Jort:

Ja daar is weer een update! Wat een prachtige kiekjes weer, vooral ook van jullie samen! Wat maken jullie een hoop mee en wat zien jullie veel! En is weer eens wat anders ANke op een struisvogel dan op een paard. Geniet van Kaapstad straks!
    Veel liefs van ons

• 04 Februari 2014 - 08:45

Corné En Marian:

Weer een leuk reisverslag. Wat maken jullie vel mee. Ook wij genieten van de foto's en de geweldige filmpjes die jullie ons sturen. Maak er nog wat moois van en lekker genieten blijven.
    Liefs van ons.

• 04 Februari 2014 - 18:03

Eline :

Wow, geweldig wat jullie daar allemaal zien! Ook super leuke foto's. Geniet nog lekker daar van al dat moois!
    Liefs Jeroen en Eline

• 06 Februari 2014 - 11:30

Pake Samme En Beppe Hanny:

Leave Samme en Anke. Wat fine it moai dat wy jim sa folgje kinne op jim wereldreis. It is krekt as bin jim wat tichterby. Ek de foto s geniete wy fan. Hartstikke moai. Pake sei, moaie Afrikaanse foto s , wat n feest, mar tink om it wylde beest!!! In dikke tut fan us.